Valitse oikea some strategia

Mikä some-kanava toimii juuri sinun yritykselläsi parhaiten? Esimerkiksi Annabella vaateliike myy vaatteita verkossa erittäin kilpaillulla alalla. Tällöin panostaminen maksulliseen Google markkinointiin ei välttämättä ole kovin tehokasta. Annabella valitsi ensisijaiseksi kanavakseen Facebookin. Yrityksen pääkohderyhmä on 35 – 55 naiset. Facebook on osoittautunut tehokkaaksi markkinointikanavaksi. Markkinointi Facebookissa vaatii aktiivista otetta ja pitempien kampanjoiden suunnittelua. Markkinointibudjetti pitää päättää vuositasolla ja tutkia tuloksia kvartaaleittain.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

%d bloggaajaa tykkää tästä:

Hyväksy evästeet jatkaaksesi sivun käyttöä. Lisätietoja

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Sulje